Etusivu » Ajankohtaista » Uutiset ja tiedotteet » Lehdistötiedotteet » Rakennusliikkeen arvonlisävero-opas 2016

Rakennusliikkeen arvonlisävero-opas 2016

Rakennustoiminnan ja kiinteistöjen arvonlisäverotukseen liittyy lukuisia erityispiirteitä ja sääntöjä, joihin perehtyminen on tärkeää sekä rakennusalalla toimiville että juuri rakennusalalle tulleille.

Tästä vuosittain päivitettävästä oppaasta selviävät arvonlisäverotuksen perussääntöjen lisäksi rakennusyrityksen arvonlisäverotuksen erityispiirteet, jotka on oppaassa esitetty perusteellisesti ja tiivisti. Erityistä huomiota on kiinnitetty rakennustoiminnan käännettyyn arvonlisäverovelvollisuuteen.
Perustajaurakoinnin arvonlisäverotusta on käsitelty laajasti.

Oppaassa on hyödyllistä tietoa erityisesti rakennusalan yritysten taloushallintoa hoitaville.

Oppaan kirjoittaja ekonomi Jussi Heiskala on toiminut arvonlisäverotuksesta vastaavana asiamiehenä Talonrakennusteollisuus ry:ssä ja Rakennusteollisuus RT ry:ssä.

Rakennusliikkeen arvonlisävero-opas 2016
Heiskala, Jussi
Rakennustieto Oy, 2016
ISBN: 978-952-267-109-7
66 s. 29 € (sis. alv)

Kirja on saatavilla Rakennustiedon verkkokaupasta: www.rakennustietokauppa.fi sekä RT Kirjakaupoista: Helsinki, Runeberginkatu 5 ja Kuopio, Kauppakatu 40-42 , sekä Rakennustieto Tampere, Sammonkatu 52 LH4

www.rakennustieto.fi.

Lisätiedot ja arvostelukappaleet: Virve Riikonen, virve.riikonen@rakennustieto.fi, puh. 050 382 7378

Kansikuvan voi ladata Rakennustiedon materiaalipankista rakennustieto.materiaalipankki.fi hakusanalla arvonlisävero.

Kirjan esittely verkkokaupassa»