Etusivu » Ajankohtaista » Uutiset ja tiedotteet » Lehdistötiedotteet » Rakennustietosäätiö RTS:n kultaiset ansiomerkit 2017

Rakennustietosäätiö RTS:n kultaiset ansiomerkit 2017

Rakennustietosäätiö RTS on myöntänyt seitsemän kultaista ansiomerkkiä. RTS:n kultainen ansiomerkki myönnetään erityisistä syistä säätiön toimintaan huomattavalla tavalla vaikuttaneille henkilöille. Ansiomerkkejä on jaettu vuodesta 1975, ja niitä on myönnetty tähän mennessä yhteensä 149. Tänä vuonna RTS:n hallitus päätti jakaa seitsemän kultaista ansiomerkkiä seuraaville henkilöille:
  • nro 143 rakennusmestari Ari Autio, Consrak Oy
  • nro 144 arkkitehti Antti Pirhonen, Arkkitehtitoimisto Antti Pirhonen Oy
  • nro 145 tekniikan tohtori Harri Hautajärvi, Arkkitehtitoimisto Harri Hautajärvi
  • nro 146 tuotepäällikkö Tapio Valojää, Rakennustieto Oy
  • nro 147 myymälävastaava Eero Salenius, Rakennustieto Oy
  • nro 148 talouskoordinaattori Marju Hiltunen
  • nro 149 projektipäällikkö Kari Laine, Rakennustieto Oy
kultaiset-ansiomerkit-310817
Kuvassa vasemmalta Antti Pirhonen, Harri Hautajärvi, Ari Autio, Eero Salenius, Tapio Valojää, Marju Hiltunen, Kari Laine

Lisätietoja:
Merja Laitinen, merja.laitinen@rakennustieto.fi, puh. 0207 476 301
Rakennustietosäätiö RTS sr on yksityinen säätiö, jonka 54 taustaorganisaatiota edustavat koko Suomen kiinteistö- ja rakentamisalaa. RTS:n tarkoituksena on edistää sekä hyvää kaavoitus- ja rakennustapaa että hyvää kiinteistönpitotapaa. RTS toteuttaa tarkoitustaan monien muiden tehtäviensä ohella mm. jakamalla stipendejä sekä palkintoja alan kehittäjille.

1.9.2017