Etusivu » Ajankohtaista » Uutiset ja tiedotteet » Uutiset » Haemme määräaikaiseen työsuhteeseen asiakaspalvelijaa

Haemme määräaikaiseen työsuhteeseen asiakaspalvelijaa

Rakennustieto Oy on Rakennustietosäätiö RTS:n omistama, rakennusalan johtava tietotalo. Teemme merkityksellistä työtä, jotta jokaisella suomalaisella olisi terveellinen, turvattu ja kestävästi rakennettu ympäristö. Tuotamme tietoa ja työvälineitä rakennuttamiseen, suunnitteluun, rakentamiseen ja kiinteistöjen ylläpitoon. Ratkaisumme kattavat talonrakentamisen ja infrarakentamisen. Meillä työskentelee noin 60 henkilöä.

Haemme Rakennustiedolle määräaikaiseen työsuhteeseen ASIAKASPALVELIJAA aulapalvelun ja asiakkuudet tiimin tehtäviin.

Työtehtävässäsi vastaat aulapalvelun tehtävistä kuten vieraiden vastaanotosta ja opastuksesta. Tehtäviisi kuuluu myös asiakaspalvelun sähköpostiin vastaaminen, tilausten käsittely sekä markkinoinnin avustavat tehtävät kuten asiakkaiden yhteystietojen päivittäminen. Lisäksi hoidat toimiston yleisiä back office tehtäviä.

Tehtävä edellyttää:
- Ystävällistä olemusta sekä aitoa halua auttaa asiakasta
- Joustavuutta ja reipasta otetta työhön
- Hyvää paineensietokykyä ja kykyä toimia järjestelmällisesti myös kiireessä
- Yleisimpien IT-ohjelmien osaamista
- Sujuvaa suomen kielen taitoa sekä suullisesti että kirjallisesti

Hienoa, jos sinulla on aikaisempaa aulapalvelukokemusta, mutta tärkeintä meille kuitenkin on asenteesi ja motivaatiosi.

Työ alkaa sopimuksen mukaan mahdollisimman pian Työaika on ma-pe 8.30 – 16.00. Mahdollisuus myös osa-aika työhön.

Työ on määräaikainen ja määräaikaisuus kestää 30.6.2020 asti.

Tarjoamme kivan ja monipuolisen tehtävän rakennusalan ammattilaisten parissa näköalapaikalla.

Lähetä hakemuksesi 26.1.2020 mennessä rekry@rakennustieto.fi Toimi nopeasti, sillä paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Lisätietoja tehtävästä antaa kaupallinen johtaja Katariina Vedenkannas, puh. 0400 381212 varmimmin pe 17.1. klo 14-15