Etusivu » Ajankohtaista » Uutiset ja tiedotteet » Uutiset » Uusi e-lehti kestävästä rakentamisesta on ilmestynyt

Uusi e-lehti kestävästä rakentamisesta on ilmestynyt

E-lehti Loikka on julkaissut ensimmäisen numeronsa. Lehti on luettavissa Rakennustiedon ja Green Building Councilin verkkosivuilla. Lehden lukemiseen ei vaadita käyttäjätunnuksia.

Avausnumerossa Technopoliksen kiinteistö- ja palvelukehittämisen johtaja Kari Kokkonen ja Rakennustietosäätiön uusi yliasiamies Markku Hedman pohtivat syvällisessä keskusteluhaastattelussa mitä kestävä rakentaminen oikein on. Kestävässä rakentamisessa kaikki on jatkuvassa muutoksessa, myös itse kestävä rakentaminen. Tilan määrässä ja intensiteetissä on valtava potentiaali.

Loikassa pureudutaan myös muun muassa vihreään asuntolainaan, joka alkaa olla täyttä totta Suomessakin sekä kiertotalouteen rakentamisessa.

Loikka on suunnattu tulevaisuuden tekijöille, jotka ovat kiinnostuneita kestävyyden edistämisestä rakennetussa ympäristössä. Lehti on puolueeton. Syksyn numero ilmestyy syyskuussa.

Linkki lehteen: http://proofer.faktor.fi/epaper/LO118/

Lue lisää Loikka-lehdestä »

13.3.2018

Loikka-kansi-w175