Etusivu » Ajankohtaista » Uutiset ja tiedotteet » Uutiset » Rakennustietosäätiö RTS:n vuoden 2016 stipendit

Rakennustietosäätiö RTS:n vuoden 2016 stipendit

Rakennustietosäätiö RTS:n hallitus on myöntänyt kolme 7000 euron stipendiä rakentamis- ja kiinteistöalaan liittyviin opinnäytetöihin.

Stipendit menivät seuraaville opiskelijoille:
• Olli Koskinen (Aalto-yliopisto/yhdyskunta- ja ympäristötekniikka): Townhouse-talojen kustannustehokkaat tuotantomenetelmät
• Juho Oikarinen (Lapin yliopisto/oikeustieteellinen tiedekunta): Hyvä rakennustapa määrittelylähteineen - erityisesti rakennusalan sisäisten laatuvaatimusten soveltamisesta hyvän rakennustavan kuvaajana
• Anssi Savisaari (TTY/arkkitehtuuri): Pistepilvitiedon hyödyntäminen korjaushankkeen arkkitehtisuunnittelussa

Rakennustietosäätiö RTS jakaa vuosittain stipendejä yhdyskuntasuunnittelua, yhdyskuntarakentamista, arkkitehtuuria, rakennustekniikkaa, talotekniikkaa tai kiinteistönhallintaa käsittelevien diplomitöiden tai amk-opinnäytetöiden tekemiseen. Stipendit on tarkoitettu myös tuotteistamisen ja palveluliiketoiminnan, e-liiketoiminnan sekä IT-alan opiskelijoille.

Kuvassa stipendien saajista Olli Koskinen ja Juho Oikarinen sekä Rakennustietosäätiö RTS:n yliasiamies Matti Rautiola.
Rakennustietosäätiö RTS:n stipendit 2016