Etusivu » Ajankohtaista » Uutiset ja tiedotteet » Uutiset » Pia Rämö Rakennustieto Oy:n asiakkuusjohtajaksi

Pia Rämö Rakennustieto Oy:n asiakkuusjohtajaksi

Rakennustieto Oy:n asiakkuusjohtajaksi on 4.1.2021 alkaen nimitetty DI Pia Rämö. Rämöllä on laaja kokemus rakennusalalta erilaisista johtotehtävistä rakennustuoteteollisuudessa, rakennusliikkeessä sekä alan toimialajärjestössä.

”Olen innoissani aloituksestani Rakennustiedossa. Rakennustieto on vastuullinen toimija, jonka työllä pystytään kehittämään rakennuslaatua koko rakennusalan ketjulle”, Rämö sanoo.

”Kiinteistö- ja rakennusala on voimakkaassa muutoksessa, ja Rakennustieto haluaa olla muutoksen kärjessä. Alkavana vuonna meille on erityisen tärkeää asiakasyhteistyö ja vuorovaikutuksen lisääminen, jotta palvelumme vastaavat alan yritysten liiketoiminnan tarpeisiin. Asiakkuusjohtajana Pia Rämö vahvistaa asiakastoimintaamme ja tukee koko yhtiön uusiutumista”, sanoo Rakennustiedon toimitusjohtaja Laura Apilo.

Rakennustietolaiset toivottavat Pian tervetulleeksi Rakennustietoon!