Etusivu » Ajankohtaista » Uutiset ja tiedotteet » Uutiset » Haemme projektipäällikköä

Haemme projektipäällikköä

Haemme projektipäällikköä Rakennustieto Oy:n Tietopalvelut-yksikköön. Projektipäällikkö vastaa tilaajille ja rakennuttajille suunnattujen tietopalveluiden sisällöistä ja niiden kehittämisestä. Vastuullasi tulee oleman alan keskeisen sopimusasiakirjapalvelun ja sopimusasiakirjojen jakelun kehittäminen sekä sisällön tuottaminen yhdessä yhteistyökumppaneidemme ja alan keskeisten toimijoiden kanssa. Tulet myös vastaamaan tilaamista ja hankintaa palvelevan ohjesisällön tekemisestä.

Edellytämme korkeakoulutasoista tutkintoa ja käytännön kokemusta tilaamisen, rakennuttamisen tai kiinteistöjohtamisen parista. Arvostamme alan sopimusmallien tuntemusta. Sinulla on kykyä työskennellä tuloksekkaasti kehittyvässä toimintaympäristössä sekä aitoa kiinnostusta kehittää jatkuvasti omaa osaamista. Työskentelytavoiltasi olet itseohjautuva, organisointikykyinen ja tavoitteellinen – viet projektit maaliin ja saavutat tavoitteet sovitussa aikataulussa. Erityisesti arvostamme kykyä ymmärtää asiakkaidemme tarpeita ja käytännön haasteita, aktiivisuutta asiantuntijaverkostoissa sekä erinomaisia yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja. Pystyt myös tuottamaan selkeää ja ymmärrettävää tekstiä suomen ja englannin kielellä.

Tarjoamme haastavia ja monipuolisia tehtäviä rakennusalan johtavassa tietopalvelutalossa. Sinulla on mahdollisuus tehdä vaikuttavaa työtä rakentamisen laadun edistämiseksi. Tehtävässä pääset vaikuttamaan tilaamisen ja rakennuttamisen kehittämiseen alalla sekä työskentelemään alan digitaalisten palveluiden kehittämisen kärjessä. Projektipäällikön toimipaikka on Helsingin ydinkeskustassa ja työn aloitus mahdollisimman pian.

Kiinnostuitko? Lisätietoja tehtävästä antaa Mercuri Urvalissa Santtu Rautiainen, puh. 044 500 6557. Lähetä CV:si ja hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään 15.4.2018 osoitteessa www.mercuriurval.fi viitenumeroilla FI-12408.

28.3.2018