Etusivu » Ajankohtaista » Uutiset ja tiedotteet » Uutiset » Haemme Rakennustietoon IT-projektipäällikköä

Haemme Rakennustietoon IT-projektipäällikköä

Tehtäväsi on
  • ottaa kokonaisvastuu projekteista, projektien budjetista, projektisuunnitelman laatimisesta, projektijohtamisesta, teknisestä osaamisesta sekä sparraavasta ja innostavasta viestinnästä asiantuntijaorganisaatiossa
  • osallistua teknisiin määrittelyihin, sopimusneuvotteluihin järjestelmätoimittajien kanssa sekä vastata yhteistyöstä ja projektin etenemisestä sovitun mukaisesti.
Menestyt työssäsi, mikäli sinulla on luontainen kyky projektijohtamiseen itseohjautuvasti. Hahmotat kokonaisarkkitehtuuriset ratkaisut ja digitaalisen integroinnin kokonaisuuden lisäksi myös pienet nyanssit. Omaat ammatillisen päätöksentekokyvyn, joka turvaa aikataulussa pysymisen ja tavoitteiden saavuttamisen. Vastaat ja ohjaat palvelukehitykseen liittyvien muutoshallinnan prosessien toimivuudesta. Teet tiivistä yhteistyötä sekä järjestelmän toimittajien, että sisäisten sidosryhmien kanssa. Rohkaiset ja kannustat muuta työyhteisöä proaktiivisesti osallistumaan projektin eri vaiheisiin. Tärkeinä onnistumisen mittareina ovat lisäksi laatu ja asiakastyytyväisyys. Hyvät vuorovaikutus- ja yhteistyötaidot ovat kriittisiä menestystekijöitä projektien onnistumiselle.

Edellytämme
  • soveltuvaa teknistä koulutusta (esim. IT-insinööri) ja työkokemusta vastaavista tehtävistä
  • projektihallinnan parhaiden käytäntöjen osaamista ja näyttöjä projektitoiminnan kehityshankkeiden johtamisesta
  • osaamista ja kokemusta tietomallipohjaisesta rakentamisesta katsotaan eduksi
  • hyviä vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja
  • organisointikykyä, huolellisuutta ja tarkkuutta, mutta myös kykyä nähdä asiat uudella tavalla
  • positiivista ja joustavaa asennetta sekä aikataulupaineiden ja ajoittain hektisen työympäristön sietokykyä.
Tarjoamme haastavan ja monipuolisen tehtävän rakennusalan ammattilaisten parissa. Toimialan näköalapaikalla sinulla on mahdollisuus tehdä vaikuttavaa työtä rakennusalan digitaalisen kehittymisen kärjessä ja olla mukana vaikuttamassa rakentamisen laadun kehittymiseen Suomessa.

Lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoiveineen viimeistään 31.1.2019 mennessä rekry@rakennustieto.fi. Toimi nopeasti, sillä paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Lisätietoja tehtävästä antaa kehitysjohtaja Jukka Usmi, jukka.usmi@rakennustieto.fi, +358 40 456 6023.
Rakennustieto Oy on rakennusalan johtava tietotalo. Teemme merkityksellistä työtä, jotta jokaisella suomalaisella olisi terveellinen, turvattu ja kestävästi rakennettu ympäristö. Tuotamme tietoa ja työvälineitä rakennuttamiseen, suunnitteluun, rakentamiseen ja kiinteistöjen ylläpitoon. Toimipaikkamme on Helsingin keskustassa.

9.1.2019