Etusivu » Ajankohtaista » Uutiset ja tiedotteet » Uutiset » Rakennustieto Oy:n toimitusjohtaja vaihtuu - Heimo Salo väliaikaiseksi toimitusjohtajaksi

Rakennustieto Oy:n toimitusjohtaja Pasi Hulkkonen on jättänyt toimitusjohtajan tehtävänsä 21.11.2017. Rakennustieto Oy:n hallitus on nimittänyt väliaikaiseksi toimitusjohtajaksi Heimo Salon, joka on toiminut yhtiössä pitkään varatoimitusjohtajana. Hallitus käynnistää hakuprosessin uuden toimitusjohtajan valitsemiseksi.

Pasi Hulkkonen on työskennellyt toimitusjohtajana kuusi vuotta, jona aikana yhtiön miinuksella laahannut talous on korjaantunut plusmerkkiseksi. Tänä aikana on myös aloitettu voimakas muutos kohti kiinteistö- ja rakentamisalan tietopalvelujen digitalisointia, joka on vienyt Rakennustiedon alan kehityksen kärkeen.

Kiitämme Pasia miellyttävästä työtoveruudesta ja turnauskestävyydestä näinä vaikeina vuosina. Toivotamme hänelle onnea ja menestystä seuraaviin haasteisiin.

Pasi Hulkkonen haluaa myös lausua kiitoksensa kaikille asiakkaille, yhteistyökumppaneille ja Rakennustiedon henkilökunnalle kuluneista vuosista ja työstä rakentamisen laadun edistämiseksi.

Rakennustieto Oy

Lisätietoja: