Etusivu » Ajankohtaista » Uutiset ja tiedotteet » Uutiset » RT tietoväylä - tutustu maksutta!

RT tietoväylä - tutustu maksutta!

RT tietoväylä kokoaa rakentamis- ja kiinteistöalan luotettavan tiedon. Sen kautta löydät RT-, LVI-, Ratu-, KH- ja Infra-kortistot, Työturvallisuus- ja Sisustussuunnittelu-aihekokoelmat ja muuta alan tietoa. RT tietoväylä on avoin kaikille käyttäjille, mutta laajimmat sisällöt ja toiminnot ovat tarjolla kortistojen ja aihekokoelmien tilaajille.

1. Sinulla on käyttöoikeus johonkin Rakennustiedon palveluun

Jos sinulla on tunnukset johonkin Rakennustiedon palveluun, esimerkiksi RT-kortisto (RT Net), jokin muu kortistomme, Sopimuslomake Net, RT-kustannuslaskenta tai Rakennustietokauppa.fi, voit kirjautua samoilla tunnuksillasi RT tietoväylään. Kortistot, joihin sinulla on käyttöoikeus, ovat valmiina käytettävissäsi RT tietoväylässä.

Kirjaudu RT tietoväylään olemassa olevilla tunnuksillasi tästä >

2. Sinulla ei ole voimassa olevaa käyttöoikeutta Rakennustiedon palveluihin

Voit tutustua ja rekisteröityä RT tietoväylään maksutta.

Rekisteröidy RT tietoväylään ilmaiseksi tästä >

Huom. viive liittyen uusin rekisteröitymisiin! Rekisteröitymisen jälkeen pääset kirjautumaan RT tietoväylään seuraavana päivänä. Tämä johtuu siitä, että Rakennustiedon käyttäjähallinnassa on meneillään uudistus, kuten itse palveluissakin. Tilanne muuttuu normaaliksi, kun uusi rekisteröitymisjärjestelmä otetaan käyttöön vuoden 2017 aikana. Pahoittelemme ja pyydämme kärsivällisyyttä.

Kannattaa rekisteröityä, sillä saat käyttöösi osuvammat hakutulokset, laajemman tietosisällön ja enemmän toiminnallisuuksia. Ohjekortit ja muut kortistojen kortit näet esikatselutilassa. Niiden varsinaiseen käyttöön sekä lukemiseen tarvitset maksullisen käyttöoikeuden.
Osta käyttöoikeuksia RT tietoväylän sisältöihin! RT-, LVI-, Ratu-, KH- ja Infra-kortistojen sekä Työturvallisuus- ja Sisustussuunnittelu (SIT) -aihekokoelmien tai muiden palveluittemme käyttöoikeuksia voit ostaa verkkokaupastamme rakennustietokauppa.fi, tilaajapalvelustamme, puh. 0207 476 401 tai myynnistämme, katso yhteystiedot tästä >.

Tutustu verkkokaupassa >

Lisää tai muuta olemassa olevia käyttäjätunnuksia

Kun yrityksellänne on palvelumme käytössä, ja haluatte lisätä käyttäjätunnuksia tai muuttaa oikeuksia, tehdään se edelleen vanhassa käyttäjähallinnassa. Kirjautumisen jälkeen yrityksenne pääkäyttäjällä on "Omat palvelut" -sivun ylälaidassa linkki käyttäjähallintaan, josta pääsee tekemään muutokset.

Kirjaudu käyttäjähallintaan tästä >

Unohtuiko salasana?

Mikäli sinulla on olemassa käyttöoikeus johonkin Rakennustiedon verkkopalveluun, mutta olet unohtanut salasanasi, voit tilata uuden. Salasanan voimaantulossa ei ole viivettä, ja voit kirjautua sillä välittömästi myös RT tietoväylään.

Vaihda salasana tästä >

Paranna kanssamme!

Anna palautetta ja kerro toiveesi. RT tietoväylässä on linkki palautekanavaamme rt.paranna.fi.

Asiakastuki auttaa käyttöönotossa
Puh. 0207 476 324 (arkisin 9-16)
asiakastuki@rakennustieto.fi

Klikkaa RT tietoväylään rt.rakennustieto.fi>