Etusivu » Ajankohtaista » Uutiset ja tiedotteet » Uutiset » RT tuotetieto -sovelluksella raportoitu jo yli 10 000 tuotetta yli 400 rakennushankkeessa

Hyvä rakennustapa koskee myös rakennustuotteita. On tärkeää, että rakennushankkeissa käytetään tuotteita, jotka soveltuvat kyseiseen käyttötarkoitukseen, Suomen olosuhteisiin ja luovat perustan rakennusten kestävälle käytölle.

RT tuotetieto -sovellus on tarkoitettu rakennushankkeessa käytettyjen rakennustuotteiden raportointiin, tuotekelpoisuuden toteamiseen ja kemikaaliluettelon hallintaan. Sovelluksessa on julkaistu kevään aikana uusia ominaisuuksia ja raportteja: kemikaaliluettelo, käyttöturvallisuustiedotteen lyhennelmä työntekijän käyttöön ja tuotekelpoisuuden hyväksyntäraportti. Nämä on suunniteltu rakennusliikkeiden asiantuntijoiden kehittäjäyhteisössä.

RT tuotetieto harmonisoi markkinoilla olevien rakennustuotteiden tuotetiedot. Näin se vakioi rakennustuotteiden yleisnimet ja toimii julkaisualustana tuoteteollisuudelle ja maahantuojille sekä auttaa digitalisoimaan tuotetiedot käyttäjille helposti hyödynnettävään muotoon.

Nyt on hyvä meininki tekemisessä. Tule sinäkin hyödyntämään Rakennustiedon RT tuotetieto -alustaa omassa liiketoiminnassasi!

Kysy lisää RT urakoitsijan tuotetieto -sovelluksen hyödyistä:

Kimmo Lehtonen
Rakennustieto Oy