Etusivu » Ajankohtaista » Uutiset ja tiedotteet » Uutiset » Rakennustiedon verkkokortistojen käyttöliittymä vaihtuu RT tietoväyläksi 2.10.2018

RT tietoväylä vaihdetaan automaattisesti tietopalveluidemme käyttöliittymäksi 2.10.2018.

Siitä lähtien RT tietoväylän kirjautumissivu https://rt.rakennustieto.fi/ on pääasiallinen osoite Rakennustiedon verkkopalveluihin. Yksittäisiin verkkopalveluihin on edelleen mahdollista kirjautua verkkopalveluiden omissa kirjautumisosoitteissa. Käyttäjäpalautteen perusteella olemme viime viikkojen aikana tehneet mm. seuraavia parannuksia palveluumme:
  • palvelu on selainriippumaton ja toimii nyt myös Internet Explorer -selaimella
  • ohjekortin julkaisupäivä on nostettu listauksiin mukaan
  • arkistoon siirrettyjen ohjekorttien erottumista uusista on parannettu
  • lausuntopyynnöt on nostettu erikseen esille uutisvirrasta
  • IP-tunnisteista kirjautumista on helpotettu
Käytöstä poistuvan käyttöliittymän kirjautumissivu https://www.rakennustieto.fi/kirjautuminen/index.html säilytetään toistaiseksi ja sitäkin kautta voi kirjautua RT tietoväylään. Tarkempia tietoja IP-tunnistautumisesta, korttilinkeistä ym. on kirjautumisen jälkeisellä Omat palvelusi -sivulla. Toistaiseksi pidämme nykyisen käyttäjähallinnan ennallaan ja siihen kirjaudutaan samalla tavalla kuin aiemminkin em. osoitteesta.

Rakennustiedon asiakastuki auttaa tarvittaessa osoitteessa asiakastuki@rakennustieto.fi sekä numerossa 0207 476 324 (ark. klo 9 – 16).

RAKENNUTIETO

28.9.2018