Etusivu » Ajankohtaista » Uutiset ja tiedotteet » Uutiset » Haemme projektipäällikköä RT tuotetietoon

Haemme projektipäällikköä RT tuotetietoon

Haluatko edistää rakennetun ympäristön digitalisaatiota sekä tukea kestävän ja hyvinvointia edistävän rakennetun ympäristön toteutumista?

Tässä tehtävässä sinulla on mahdollisuus kehittyä monipuoliseksi osaajaksi sekä päästä vaikuttamaan rakennusalan toimintaan.

Olemme kehittämässä toimintaamme ja haemme nyt

PROJEKTIPÄÄLLIKKÖÄ, RT tuotetieto

Projektipäällikkönä vastaat RT tuotetiedon asiakasprojekteista. Tiedon tuottaja -asiakkaitamme RT-tuotetiedossa ovat rakennustuoteyritykset. Projekteissa vastaat tietosisällöistä ja aikatauluista sekä opastat asiakkaitamme. Tehtäviisi kuuluu omalta osaltasi myös masterdata sisällön laadun valvonta ja tuotannon ohjaaminen vastaamaan asiakastarvetta. Olet aktiivisesti yhteydessä asiakkaisiimme RT-tuotetietokannan sisällön ylläpitämiseksi.

Haemme henkilöä, jolla on positiivinen ja joustava asenne, hyvät yhteistyötaidot, projektinhallinta- ja organisointikykyä, huolellisuutta ja tarkkuutta sekä halua kehittää omaa osaamistaan. Arvostamme aktiivisuutta sekä kiinnostusta ymmärtää asiakkaidemme tarpeita.

Sinulta odotetaan hyvää suomen kielen taitoa, organisointikykyä ja tarkkuutta sekä kiinnostusta tuotetiedon hallintaan. Osaat käyttää sujuvasti Exceliä. Tuotetietohallintaohjelman käyttökokemus on eduksi. Olet kiinnostunut oppimaan uutta ja jaksat tehdä tarkasti myös rutiinityötä.

Edellytämme tehtävään soveltuvaa koulutusta. Sinulla voi olla rakennusalan koulutus tai vaihtoehtoisesti kaupallinen koulutus ja sen lisäksi kokemusta esim. rautakaupan tuotehallinnasta.

Tarjoamme haastavan ja monipuolisen tehtävän rakennusalan johtavassa tietotalossa. Toimialan näköalapaikalla sinulla on mahdollisuus tehdä vaikuttavaa työtä rakennusalan digitaalisen kehittymisen kärjessä ja olla mukana vaikuttamassa rakentamisen laadun kehittymiseen Suomessa. Työpaikkasi sijaitsee Helsingin keskustassa.

Lisätietoja tehtävästä antaa tuotetiedon tiimivetäjä Tuomo Kämäräinen tuomo.kamarainen@rakennustieto.fi, puhelin 040-7751339. Puhelimitse parhaiten tavoitettavissa to 1.10. klo 13-16, to 8.10. klo 13-16 ja to 15.10. klo 13-16.

Kiinnostuitko tehtävästä? Lähetä hakemuksesi ja CV palkkatoiveineen heti tai viimeistään 18.10.2020 mennessä osoitteella rekry@rakennustieto.fi., otsikkona ”Projektipäällikkö, RT tuotetieto”.