Etusivu » Yhteystiedot » Asiakaspalvelu » Verkkopalveluiden palautelomake

Verkkopalveluiden palautelomake


Jos palveluidemme käyttämisessä ilmenee teknisiä ongelmia, voitte lähettää tekniseen asiakastukeen alla olevalla lomakkeella ongelman kuvauksen. Lomakkeen voi lähettää myös täyttämättä kaikkia kenttiä. Saatuamme lomakkeen otamme yhteyttä mahdollisimman pian.
Palvelun käyttötilanne

Mikä Rakennustiedon verkkopalvelu on kysymyksessä?
 
Onko käytössänne henkilökohtainen vai ryhmälisenssi?
 
Päivämäärä ja kellonaika, jolloin ongelma viimeksi esiintyi?
 
Millainen ongelma on kyseessä?
 
Esiintyykö ongelma jossakin tietyssä nettipalvelun kohdassa vai satunnaisesti?
 
Esiintyykö ongelma tietyn ajan kuluessa palveluun kirjautumisesta vai satunnaisesti?
 
Onko käyttämällänne koneella ollut muita ohjelmia käytössä samaan aikaan, ja jos niin mitä?
 
Onko joku muu mahdollisesti käyttänyt konetta, kun sillä on oltu kirjautuneena nettipalveluun?
 
Esiintyykö ongelma käytettäessä palvelua joltain muulta kuin omalta koneelta?
 
Käytössä oleva internet-yhteys

Miltä palveluntarjoajalta internet-yhteytenne on hankittu?
 
Kuinka nopea laajakaistayhteys on käytössänne?
 
Onko käytössänne kiinteä lankayhteys vai langaton yhteys?
 
Käytättekö ns. VPN (Virtual Private Network) –yhteyttä?
 
Toimivatko muut kuin Rakennustiedon internet-palvelut normaalisti, vai onko niissä katkoksia?
 
Käytössä oleva tietokone

Mikä käyttöjärjestelmä koneessanne on?
 
Minkä verran käyttämässänne koneessa on keskusmuistia?
 
Mikä on käyttämänne selain (Internet Explorer, Firefox, tms.)?
 
Yhteystietosi:

Nimi
 
E-mail *
 
Yritys
 
Puhelin
 
Lisätietoja
 
Haluan, että minuun otetaan yhteyttä